Die Deutsche Bratwurst Cup Zeewolde 2019

Donderdag, 14 november 2019

Dorpsgrachten Zeewolde (diverse delen en vakken)

Afgelopen jaar is deze jaarlijkse gezelligheids wedstrijd voor het eerst gehouden. Winnaar Fred Saarloos heeft nu met trots deze gigantische bokaal in zijn huis staan, toch?
De top tien ving ruim 1000 vissen dus we kunnen ons weer voorbereiden op een spektakel.
We vissen op de dorpsgrachten, die zijn 18 meter of breder en maar 80 cm diep. De doorsnee vis is niet groot, vooral voorn!
We vissen op aantallen en gewicht dus wordt er (verantwoord) geteld en gewogen.
Er ontstaan in elk vak dus 2 klassementen, op gewicht en aantal. Beide resultaten opgeteld zijn uw score.
Per vak is er zo een klassement, bij de einduitslag gaan vak-punten voor gewicht en daarna zijn aantallen beslissend. Bij gelijke score na deze telling wordt er geloot.

· H.S.V “Ons Stekkie” organiseert voor alle sportvissers in Nederland en daarbuiten.
· De Deutsche Bratwurst cup 29 december 2019
· Kosten zijn inclusief het eerste broodje Bratwurst Sauerkraut und noch viel mehr. € 7,50
· Max hengellengte 11,5 meter
· U moet uit het zicht van omwoners en mede vissers uw behoefte doen (achter uw paraplu is een optie)
· Parkeren a.d.h.v. geldende verkeersregels! · Inschrijven alleen via wedstrijden@visseninzeewolde.nl ( voor 14 december!)
· Clubhuis aan de Baardmeesweg 4 Zeewolde open om 07.30 uur
· Loten om 08.15 uur
· Vissen van 09.30 uur tot 13.00 uur ( 3,5 uur)

Aanmelden voor 14 december via wedstrijden@visseninzeewolde.nl

Verdere info, evenals mogelijke problemen met vorst vind U altijd actueel op facebook HSV “Ons Stekkie”

Wir wünschen ihnen viel spass!
De Wedstrijdcommissie.