Gigantisch verschil winnaars en de rest bij laatste winterwedstrijd “ Ons Stekkie”

Zondag, 24 maart 2019

Loten is belangrijk, een beetje geluk ook maar met dit verschil mag je spreken van een overwinning met allure!

Sector A en overall Winnaars werden de inmiddels goed ingeburgerde leden van de club, Anton Verseveld en Carl Visser zij vingen ruim 44 kilo!

De andere Sector B werd gewonnen door Fabienne ter Horst en Jan van de Bovenkamp met ruim 24 kilo. Genoeg voor de tweede plaats.

Na deze twee winnaars volgden binnen de top 5

3e G Lodder R Blankesteijn. 21.8 kilo
4e A Roelofse en D Arends 21.6 kilo
5e J ter Horst en P vd Bovenkamp 19.9 kilo

Het is opvallend dat de haven zo blijft produceren, vangsten van gemiddeld 12.5 kilo p.p is uiteraard super.
Laatste worden met 17.6 kilo is niet gek toch?

Toch is de winter nu voorbij en starten we al snel met de zomercompetitie.
Hiervoor opgeven vooraf is makkelijk! Maar niet verplicht.
Wedstrijden@visseninzeewolde.nl blijft het adres voor aanmelden en het clubhuis de plek van verzamelen.

Kom ook genieten in de zomer bij, “ Ons Stekkie”. Jou beste plekkie!