Introductie

Hartelijk welkom op het jeugdgedeelte van de website van Hengelsportvereniging "Ons Stekkie".

Voor de beginnende en ervaren jeugdvissers bieden wij een uitgebreid jaarprogramma aan.
Alle informatie vind je op de website, maar houd onze Facebook pagina ook in de gaten.

Elk jeugdvisseizoen begint standaard met een cursus Vissen voor Kids van 7 t/m 13 jaar. Een leerzame basiscursus die iedere sportvisser gevolgd moet hebben. Aansluitend aan de cursus organiseert ons team van jeugdbegeleiders de jaarlijkse praktijkavond vaste hengel. De opgedane kennis wordt, zoals de naam al zegt, tijdens deze avond in de praktijk toegepast en dient tevens als voorbereiding op de jaarlijkse jeugdcompetitie. Deze competitie bestaat uit 5 wedstrijden die op donderdagavond worden gevist.

We hebben ook nog een aantal speciale activiteiten, zoals onze uitstapjes, de koppelwedstrijd junior-seniorwedstrijd en het jeugdkampioenschap roofvissen.

Om aan sommige jeugdactiviteiten deel te kunnen, moet je jeugdlid zijn van onze hengelsportvereniging. Bij je Lidmaatschap ontvang je een jeugdVISpas (tot 14 jaar) of VISpas (vanaf 14 jaar) en bijbehorende Lijsten van Viswateren.

Wil je graag vissen in Zeewolde of wil je graag aan onze jeugdactiviteiten deel kunnen nemen? Word dan jeugdlid van Hengelsportvereniging “Ons Stekkie”. Voor meer informatie verwijzen wij je naar Lidmaatschap/Vispas.

Leuke visdagen en goede vangsten gewenst. Graag tot ziens bij één van de komende jeugdactiviteiten.

De jeugdcommissie van Hengelsportvereniging “Ons Stekkie”;

Marco Roest en Wout van de Kamp