Winterwedstrijden super spannend!

De wintercompetitie is anders dan anders, dat weten we inmiddels allemaal wel. Weinig vissen in de havens, geen echte winter, corona afgelastingen etc.etc.

De wedstrijden worden dus gevist op een wel heel speciale plek, de Snake lake op de vijvers van de Berenkuil.

Ondanks de aanwezigheid van mooie karper ( die deze competitie niet meetellen) weten de top 3 vissers telkens wel ruim meer dan 200 vissen te vangen.

Dat dee 3 weken geleden Arend Roelofse als beste met bijna 5 kilo aan onverwacht iets grotere voorn.

Afgelopen wedstrijd was het Jan van de Bovenkamp die met exact 3 kilo aan kleine voorn de wedstrijd won.

We hebben inmiddels al een grote groep vissers die een wedstrijd dag wonnen en dus is het super spannend.

Wie wordt de winterkampioen?

De kampioen van afgelopen jaar, Anton Verseveld, komt de laatste wedstrijddag de beker inleveren en nog even laten zien dat hij het nog kan! Na de laatste wedstrijd zal er een gezellige nazit plaatsvinden in het clubhuis. Hapje en Drankje zoals altijd!

Maar eerst gaan we zondag 27 Maart de laatste keer naar de Berenkuil om dan op 10 April de finaledag te vissen op de dorpsgrachten.

Mocht je gewoon een keer mee willen doen dan mag dat tegen het inschrijfgeld van € 5,00 per wedstrijddag.

De eerste koffie is gratis.