Werkweek clubhuis

Donderdag, 21 maart 2019

Door een aantal super vrijwilligers is hard gewerkt aan het interieur van het clubhuis. Alle muren zijn geschilderd, audio en video is aangepast en beveiligd. De dartbanen vernieuwd en puin geruimd. Een container vol oude tijdschriften is aan de stort gedoneerd.

Dag 1 bestond uit het ruimen en eerste werkzaamheden aan de wanden, plamuren scan aanbrengen, schilderen.

Dag 2 is begonnen aan de audio en video aansluitingen, verder werden de andere wanden gescand, geschilderd.

Dag 3 is er nieuwe verlichting in het plafond aangebracht. Zijn alle ruimtes geschoond en klaar voor de afwerking.

Dag 4 resterende verlichting inbouw dozen in de wanden, bekabeling, en kantoor onder handen genomen.

Dag 5 is het schoonmaken en klaar maken voor zaterdag wat op het programma staat, je kent het niet meer terug!

Kortom, we gaan zaterdag fris en fruitig beginnen aan de eerste lente koppelwedstrijd waarbij we kunnen genieten van een schoon fris fruitig clubhuis.

Straks gaan we stap twee van de uitbouw realiseren waarbij we o.a een speciale jeugdcorner maken. Te gebruiken voor lessen en instructie aan jong en oud.

Kom gewoon eens langs en kijk wat jij voor je club kunt betekenen. We stellen alle hulp zeer op prijs.