Selectie Junioren en Dames

Dinsdag, 28 mei 2019

Zaterdag 22 juni is het federatief kampioenschap (tevens voorselectie NK) dames en junioren. Ook hier is een prijzenpot van maar liefst €1000,- en het inschrijfgeld.

De wedstrijd wordt gevist aan het Kanaal Alkmaar Omval Kolhorn (Huijgendijk) en is van 10.00 uur tot 14.00 uur. Je kunt je tot 17 juni inschrijven via deze link (hier staat ook het reglement) of door een mail te sturen naar wedstrijden@smwn.nl of te bellen naar 0251-318882.

LET OP!

Je geeft je dus direct bij de federatie op, voor vragen info etc neem je dan ook met hun contact op!