Patrick wint zomercompetitie 2019

Maandag, 4 november 2019

Klik hier voor de gehele uitslag van de zomercup 2019

De zomer competitie is afgerond

Zeewolde, met een bekende winnaar is de zomercompetitie 2019 tot een einde gekomen.
Het was een mooie competitie waarbij vangsten zeer wisselend waren en wateren die doorgaans super vis opleveren soms zwaar tegen vielen. Op andere onverwachte momenten was daar dan weer de positieve score.

De reddende vissoort bleek soms de grondel, die komen er meer en meer.
Je mag ervan denken wat je wilt maar ook dat is een vissoort en dus een target vissoort waarop je gericht kunt vissen.

De winnaar deze competitie is de winnaar van de afgelopen competitie, Patrick van de Bovenkamp bewees zeer stabiel en goed te presteren. De meeste vis, het hoogste gewicht en dus de logische winnaar.

De top drie werd door Jan vd Bovenkamp en Anton Sterenberg gecompleteerd.
Voor Anton zijn hoogste klassering tot nu toe! Is hij de kandidaat voor de winst in 2020?

De zomercompetitie is er om van elkaar te leren, je te meten met de andere vissers en vooral om een aanleiding te hebben om met andere witvissers een gezellig moment te beleven aan de waterkant.
Uiteraard willen we graag meer mensen zien aan de waterkant tijdens deze visdagen.

Het zijn elk jaar 10 wedstrijden op wisselende wateren, de kosten zijn extreem laag en door een systeem met loting zijn de prijswinnaars niet perse de winnaars van de dag, dat houdt het allemaal net even spannender.
Na afloop is er de prijsuitreiking, we hebben dan 10 wedstrijden gevist en het klassement kan worden opgemaakt, dat doen we met 7 tellende resultaten, een wedstrijd missen kan dus gewoon.Gewoon een keer een wedstrijd meedoen kan ook, je bent als lid altijd welkom.

Wat houdt je tegen, kom gewoon eens langs op 1 van de activiteiten en maak kennis met deze gezellige groep vissers en de prima functionerende wedstrijd commissie.

Zien we jou ook komend jaar?