Na afgelopen jaar 1 titel, dit jaar 2 bij sportgala 2019/2020

Maandag, 20 januari 2020

Onze vrijwilliger Anton Sterenberg, wedstrijdleider en controleur bij de HSV was door de club voorgedragen als mogelijke vrijwilliger van het jaar. 18 januari was het zover dat de nominatie in een daadwerkelijke titel kon worden omgezet tijdens het Sportgala Zeewolde.

Tatatatatataaaaa, dit gebeurde, Anton werd geprezen door de presentator, de burgemeester en alle aanwezigen. Een speciaal ontworpen zilveren schaal zal hem zijn hele leven herinneren aan deze mooie avond. Want dat was het. De organisatie pakte weer groots uit, het was een mooi feest van waardering.

Ook onze sportploeg SFTZ de streetfisherman waren genomineerd als sportploeg 2019.
Totaal onverwacht versloegen we de door ons als winnaar gedachte heren van de voetbal of de meiden van de Hockey.
Zoals gezegd de HSV “ Ons Stekkie” met het roofvisteam SFTZ werd toch de sportploeg 2019.
Na afgelopen jaar deze titel te hebben behaald als junior sportploeg van het jaar was het ook nu weer raak.

We hebben al weer wat ijzers in het vuur voor komend jaar, wat te denken van “ Ons Stekkie”. Zeewolde vissers in de EK ploeg!

We bedanken de organisatie die er weer een super feest van maakten, puike presentatie en onwaarschijnlijk leuke pauze acts maakten deze avond een top avond.
Tevens feliciteren we de andere winnaars.