De Kampioen 2019/2020 wintercup is bekend!

Dinsdag, 17 maart 2020

Met een unieke score van enkel en alleen overwinningen en dus 6 punten is de nieuwe Winterkampioen Anton Verseveld!

Anton was op weg naar de unieke 7 uit 7 wedstrijden maar helaas moesten we wedstrijd 10 laten vallen.
Hij is een super haven visser en bleef met zijn score de beide van de Bovenkampen Jan en Patrick voor, zij haalden respectievelijk 9 en 10 punten.

Patrick levert dus met tegenzin zijn wisselbeker in maar met een derde plaats vlak achter zijn vader staat hij weer op het podium.!
Door alle Corona perikelen verplaatsen we de prijsuitreiking naar 26 Mei tijdens de ALV.
Alle deelnemers hebben prijs! Alleen de top 10 heeft een totaal klassement gevist.
De verdere uitslag volgt zsm na de ALV.

Het was een super mooie competitie, ruim 1.300 kilo werd gevangen en de dagprijzen wisselden lekker door het deelnemersveld.
Alle deelnemers worden dus verwacht op de ALV!