Rust zacht lieve Jan Rondhuis.

Woensdag, 27 februari 2019

Helaas dit keer geen mooie vangstberichten maar een negatieve shock die “ Ons Stekkie “ Zeewolde, federatie MWN en Sportvisserij Nederland treft.

Zondag j.l bereikte ons het bericht dat plotseling en zeer onverwacht wedstrijdleider en jeugdbegeleider Jan Rondhuis is overleden.

Jan was een vrijwilliger in hart en nieren, zo een die je niet kunt en of wilt missen.
Als initiatiefnemer van grote wedstrijden voor jeugd en senioren waaronder De Harderwijker Open en het Rondje Zeewolde voor jeugd en senioren was hij ook wedstrijdorganisator bij “ Ons Stekkie” in Zeewolde en wedstrijdcontroleur bij diverse Nationale en zelfs Internationale events namens de federatie en ook Sportvisserij Nederland.

We gaan Jan missen, de markante verschijning aan de waterkant die er echt toe deed, altijd goed gemutst en altijd voor je klaar om te helpen.
Zaterdag nemen we definitief afscheid van Jan.
Mocht je meer willen weten over het condoleren en of de begrafenis dan is een mail naar Voorzitter@visseninzeewolde.nl een mogelijkheid.

Vol trots en met alle respect zullen we het Rondje Zeewolde uiteraard voortzetten in Zeewolde, de naam zegt alles denken wij!

Leden, mede bestuurders en vismaten.
Bestuur