De Culinaire avond 12 April 2019

Donderdag, 21 maart 2019

Zoals elk jaar een culinaire avond, anders dan anders zal deze bestaan uit een gezellig diner waarbij vis en vleesgerechten geserveerd worden. In een kleine maar prima keuken met dito koks zal gewerkt worden aan een heerlijk diner. Waarbij we leden de mogelijkheid geven voor een klein bedrag een bere gezellig diner mee te maken.

De Culinaire avond 12 April 2019

Laat je voor wat betreft de maaltijd verassen, drink een bakje koffie voor aanvang een wijntje bij het eten of.........

Er kunnen maximaal. 26 personen mee eten.

Wil jij meedoen dan is aanmelden noodzakelijk, bij een te groot aantal inschrijvingen doen we deze avond zsm nog een keer.

Programma 12 April

18.45 uur Ontvangst met koffie

19.30 uur. Het voorgerecht een heerlijke soep in twee smaken

20.00 uur. Het hoofdgerecht vis of vlees is de keuze.

20.50 uur. Het nagerecht. Verassing!

Hierna een gezellige nazit in ons gezellige mini restaurant.

De kosten zijn exclusief drank € 19,99 p.p
De opbrengst gaat na aftrek van kosten naar een die avond bekend te maken goed doel.

Jij komt toch ook?

Aanmelden moet, mail naar. secretaris@visseninzeewolde.nl