Reglement zomer competitie 2019 “ Ons Stekkie” Zeewolde

Woensdag, 1 mei 2019

Lees hieronder het reglement voor de zomercompetitie 2019

1 Alleen toegankelijk voor leden.
2 Deelname op eigen risico.
3 Deelnemen is toestemming geven voor gebruik beeldmateriaal ter promotie van de club in media
4 Geen gekleurd aas en of voer, vers de vase niet toegestaan
5 Parkoers altijd van links naar rechts uitgezet. Minimaal 15 meter tussenruimte, plaatsnemen op steknr.
6 Maximaal 1 hengel boven het water, meerdere topsets zoals in vergunning geregeld.
7 De uitslag word opgemaakt adhv aantallen en gewicht, bij gelijk eindigen is het aantallen voor gewicht. Eindklassement adhv punten tellende wedstrijden.
8 Het hinderen van de visser naast u is niet toegestaan.
9 Hengelkeuze vrij, in dorpsgrachten alleen vaste hengel max 11,5 meter.
10 Snoek snoekbaars en paling tellen niet mee. Alle gevangen vis die voor het eindsignaal boven het water is telt mee.

Daar waarin het reglement niet voorziet beslist de wedstrijd commissie.

Hou u aan de gedragsregels van de club.

Bonus!

Elke wedstrijd wordt na afloop 1 leuke prijs verloot op steknummer onder de aanwezigen in het clubhuis.