Toilet op aanhanger geen overbodige luxe

Zondag, 2 juni 2019

''Ons Stekkie'' on tour

De hengelsportvereniging heeft nu reeds 1 1/2 jaar een eigen toilet op aanhanger in gebruik. Dit om wildplassen te voorkomen maar ook dames van dit noodzakelijk gemak te voorzien.
Door alle instanties is dit voorbeeld door de collega buitensport verenigingen opgepakt en binnen de hengelsport zijn we weer haantje de voorste maar krijgen reeds veel opvolging.
We krijgen veel lof vanuit bewoners rondom en kijkers op onze wedstrijdtrajecten.

Kortom georganiseerd vissen bij Ons Stekkie betekend dat je van ons eigen toilet gebruik moet maken!