Onze dames topper wederom 4e op NK dames.

Dinsdag, 3 september 2019

Fabienne ter Horst presteert het om wederom 4e te worden op het NK, na 2018 nu in 2019 dus weer super gevist maar net naast het podium en dat is zuur.

Tijdens trainingen had ze al in de gaten dat het minder makkelijk zou zijn als gedacht, de platten waren matig te vangen en dus was het doel de wel rijkelijk aanwezige blieken en voorn te vangen. Dat lukte prima. In haar sector visten meerdere wk teamleden en dat maakt het nog beter dat ze achter de 3 voudig wereld en nu dus huidige Nederlands kampioen 2e werd in haar sector met overall het 1 na beste gewicht!

Jammer van het net missen van het podium maar super klassering en prima vangst.

Fabienne is in haar 3e wedstrijdjaar bezig en dus is het nog opmerkelijker dat ze het zo goed doet.

Meerdere senioren bij de heren zijn het leven al zuur gemaakt en ook Internationaal staat ze reeds haar mannetje. We gaan nog veel van haar horen, let maar op!