BEN JIJ AL ACTIEF IN HET JEUGDWERK VAN DE CLUB OF WIL JE DAT GRAAG GAAN DOEN, BEN JE 18 OF OUDER?

Maandag, 23 september 2019

DAN ZIJN DEZE DAGEN IETS VOOR JOU! MELDT JE AAN VIA SECRETARIS@VISSENINZEEWOLDE.NL

UITNODIGING JEUGDBEGELEIDERSDAGEN 2019

Jij hebt je dit jaar ingezet voor het vissen voor en door de jeugd. Vlogger en sportvisfanaat Daan Rijpkema heeft daarom een speciale videoboodschap voor jou én de andere jeugdbegeleiders van jouw vereniging.
Sportvisserij MidWest Nederland juicht alle inzet voor het jeugdvissen toe en wil jou hiervoor bedanken. Wij nodigen je van harte uit voor de jeugdbegeleidersdag in jouw regio*:
Regio Noord: zaterdag 19 oktober in Alkmaar
Regio West: zaterdag 16 november in Haarlem
Regio's Gooi en Eemland en Randmeren: zaterdag 2 november in Amersfoort

* Als je niet kunt deelnemen aan de jeugdbegeleidersdag in de regio waar jouw HSV actief is dan ben je van harte welkom op de dag in een andere regio.
Deelname aan de jeugdbegeleidersdag is gratis, maar aanmelding via dit aanmeldformulier is verplicht zodat we alles in goede banen kunnen leiden.
Je hoeft zelf geen hengel(s) en materialen mee te nemen, die verzorgen wij!

INFORMATIE JEUGDBEGELEIDERSDAG(EN)
Een geheel verzorgde dag voor iedereen die meewerkt aan jeugdactiviteiten van verenigingen van Sportvisserij MidWest Nederland.

Thema van de dag
Streetfishing is hot! Dagelijks trekken veel jongeren de steden in om met weinig en licht materiaal op baars, snoek en snoekbaars te vissen. Jonge streetfishers vertellen jullie tijdens twee clinics welke materialen je nodig hebt, hoe je een clinic streetfishing voor de jeugd organiseert en ook gaan jullie zelf streetfishen. Alle benodigde materialen worden verzorgd dus die hoef je niet mee te nemen.

Doel van de dag
Het samenbrengen van jeugdbegeleiders uit verschillende plaatsen en jonge streetfishers om ervaringen van het jeugdwerk én de organisatie van streetfishingclinics uit te wisselen en elkaar te inspireren. Zo worden nieuwe ideeën en plannen geboren en dit komt weer ten goede aan de vissende jeugd.

Data en locaties
Regio Noord: zaterdag 19 oktober 2019
Wijkcentrum De Eenhoorn, Verdronkenoord 44, 1811 BG ALKMAAR
Parkeren in parkeergarage Schelphoek aan de Korte Vondelstraat 4.
Andere opties qua parkeren volgen in een mail een week voor de jeugdbegeleidersdag.

Regio West: zaterdag 16 november 2019
clubgebouw HV Haarlem, Botterboulevard 62, 2022 GA HAARLEM.
Parkeren (gratis) op het parkeerterrein voor het clubgebouw of aan de overkant op parkeerplaatsen aan de Spaarndamseweg.
Regio's Gooi en Eemland en Randmeren: zaterdag 2 november 2019
Zandfoort aan de Eem, Eemlaan 110, 3812 ED AMERSFOORT.
Parkeren in Parkeergarage Eemplein, slechts vijftig meter verderop.

Het dagprogramma
8:30 - 9:00 uur: Inloop en ontvangst met koffie en thee
9:00 - 9:15 uur: Presentatie actualiteiten jeugdwerk door Peter Duijnhoven
9:15 - 11:00 uur: Clinicronde 1
11:00 - 12:45 uur: Clinicronde 2
12:45 - 14:00 uur: Lunch, waarna de dag wordt afgesloten.

Aanmelden
N.B. De jeugdbegeleidersdag is volledig verzorgd, maar je kunt geen reiskosten bij ons declareren. Wel regelen we uitrijkaarten voor de Parkeergarage Eemplein en betalen de parkeerkosten voor de dag in Alkmaar.

Meer informatie
Heb je vragen over de jeugdbegeleidersdag dan kun je die stellen aan adviseur Peter Duijnhoven, e-mail peter@smwn.nl (voorkeur) of tel. 0251-745666.

Klik hieronder voor de video: