Stem op onze clubheld Otto !!!

Woensdag, 20 november 2019

Klik hier voor de link om op deze topper te stemmen!

De hengelsportvereniging “Ons Stekkie” Zeewolde heeft Otto voorgedragen voor deze prestigieuze award omdat hij binnen de club in diverse functies meer dan alleen de te verwachten inzet levert.
Dankzij Otto zijn heel veel zaken op gebied van materialen, clubhuis, organisatie en begeleiding in gang gezet en vaak ook uitgevoerd.
Dit doet hij met 100% passie en altijd met het belang van de leden en de club hoog in het vaandel.
Een lijst met activiteiten/werkzaamheden die hij al deed en nog steeds doet zou de website doen knallen, dat laten we dus achterwege maar geloof ons, Otto is het meer dan waard!

Steun onze Otto met een simpele handeling, druk op de link en breng jou stem uit!