De club maar vooral haar vrijwilligers en leden scoren erop los.

Woensdag, 4 december 2019

Breaking news!!!

Jaarlijks kunnen sporters en of vrijwilligers in de prijzen vallen bij diverse verkiezingen.
Zo is er de clubheld van het jaar wat een verkiezing is die lokaal, regionaal maar zelfs landelijk bekend is.
We hebben daar Otto Thijs genomineerd en die gaat aan kop in dit prestigieuze klassement!

Breaking news!!!

Door de organisatie van het sportgala Zeewolde zijn de genomineerden voor de diverse categorieën bekend gemaakt.

We zijn als club zeer vereerd met de beide nominaties die we hebben mogen ontvangen.

Voor de titel sportploeg van het Jaar, waar de drie finalisten bekend zijn, zal het Street Fishing Team Zeewolde (Nederlands kampioen) het op de finale avond opnemen tegen de voetbal en de Hockey.

Als vrijwilliger van het jaar is genomineerd en gekozen Anton Sterenberg, onze wedstrijdleider en duizendpoot.

Voor het bijwonen van dit gala zijn kaarten te koop en dus moet U snel reageren om hier bij te zijn!

Overzicht genomineerden ’19

Sportman Alex van Suffelen Karate Ludger Stuijt Atletiek Youri Fransen Atletiek

Sportvrouw Mabel Korporaal Atletiek Sylvia Steijger Paardrijden Kirsten van de Westeringh Voetbal

Sporttalent Jenson de Leeuw Karten Annika Wedekind Turnen Bryan Vis Turnen