Wintercup Zeewolde (Kerst editie)

Dinsdag, 24 december 2019

Zeewolde, Het was fris, nat en winderig op 22 december.

De mannen, de vrouwen waren helaas verhindert, waren er stuk voor stuk op voorbereid. Hans Schlüter was er zelfs zeer op voorbereid want met zijn Elektronisch verwarmde vest zat hij er warmpjes bij. Vooraf werden er grapjes gemaakt zoals, als we Tosti ruiken dan ben je gaar! Niet gelijk denken dat hij kwaad is als er stoom uit zijn oren komt vandaag!

Warm bleven de meeste vissers zo wie zo wel want er werd veel, erg veel, gevangen.
Bij de één waren het grote voorns en bij de ander kleintjes maar gevangen werd er.
Dan is het Pauze en onze Adrie kwam opdraven met lekkere warme Chocomel en slagroom, daarbij heerlijke kerststol en de verhalen. Nee geen kerstverhalen maar verhalen over de net niet gevangen knijters of die ene die je had moeten scheppen.
Aan het einde waren de drie vakwinnaars Anton Verseveld, Willem vd Berg (3 x op rij 1e) en Andre Rademaker, allen boven de 22 kilo vis!
De competitie wordt nu overduidelijk aangevoerd door Willem vd Berg maar er zijn voldoende wedstrijden om dat te veranderen, toch Willem?

De komende wedstrijd is de befaamde Bratwurst wedstrijd, deze vissen we traditioneel aan de dorpsgrachten.
Wil jij ook wel eens leren hoe je in 4 uurtjes meer dan 20 kilo vis kunt vangen in de winter?
Kom dan naar de clinic die binnenkort (februari) gepland staat. Dan zullen een paar wedstrijdcracks je laten zien hoe we dat doen en je kunt zelf ook eens ervaren hoe dit gaat!
Aankondiging van deze clinic voor het einde van 2019!