Hoe kun je 2019 beter afsluiten?

Dinsdag, 24 december 2019

Op de valreep bereikt ons het bericht dat er vanuit de HSV “Ons Stekkie” Zeewolde een heuse WK deelnemer is geselecteerd om bij het Dames WK in Lelystad aan de Lage Vaart te debuteren in deze ploeg.

Fabiënne ter Horst valt deze eer te beurt, en een eer is het om namens de op 1 na grootste sport binnen NOC NSF op een WK te mogen deelnemen.
Na eerder Brian van de Bovenkamp en Rick Beijen die al Interlands visten is dit de derde International die we aan het illustere rijtje toevoegen.

Fabienne vist eigenlijk al heel lang maar op wedstrijd niveau is ze nog maar 4 seizoenen actief.
Met al 2 x een 4e plaats bij het NK, winst bij de selecties NK de winst bij de Harderwijker open en bij het Polder kampioenschap staat er al een mooi rijtje resultaten op haar palmares. Daarbij kwam direct een fraaie sectorwinst tijdens haar Internationale debuut tijdens de Nederland-Duitsland wedstrijd.
Een echt talent dus!
Dat beloonden we direct na dat dit bekend werd met een mooie bos bloemen.

Wij zijn trots en sluiten zo het sportieve deel van 2019 af met een knaller!

De wedstrijdcommissie
Hengelsport Vereniging “Ons Stekkie” Zeewolde