“Oud” Hollandse spelletjes avond

Zondag, 5 januari 2020

Gratis “Oud” Hollandse spelletjes avond voor leden en aanhang in het clubhuis van “Ons Stekkie” Zeewolde.

U weet het toch nog wel? Sjoelen, spijkerslaan, balvangen, hoefijzerwerpen, pittenwerpzak, Ringwerpen, etc. etc.

Wij gaan op zaterdagavond 13 juni vanaf 18.30 uur een gezellige spelletjes avond organiseren met al deze traditionele spellen, uiteraard onder het genot van een Hollands hapje en drankje zal deze avond in het teken staan van gezelligheid. De disc jockey draait Hollandse liedjes, meezingen mag uiteraard.

Aan het eind van de avond hebben we een spelletjes koning of koningin die met een leuk aandenken naar huis gaat!

Jij doet toch ook mee? Meer info halen of aanmelden doe je op secretaris@visseninzeewolde.nl