Wedstrijd 6 in de wintercup was er 1 met volop vis.

Zondag, 2 februari 2020

Al vroeg was de parkoersbewaking actief, een groep van zo’n 20 aalscholvers dacht weer eens even te gaan moorden maar met geluid en licht werden ze buiten de haven gehouden. Ondertussen was er in het altijd gezellige clubhuis de inschrijving en loting. Om dat de resultaten van afgelopen week alleen in de boxen goed waren en elders zeer slecht hoopte iedereen uiteraard daar in die boxen te mogen vissen. Dat geluk hadden slechts 5 van de 22 deelnemers.

Vak A de boxen werd een prooi voor de sterk vissende John Vallen, hij ving 20 kilo kleine voorn en moest dus aan de slag.

Vak B de COOP kant werd gewonnen door dagwinnaar Jan vd Bovenkamp met ruim 26 kilo.

Vak C was een prooi voor Anton Verseveld met ruim 13 kilo.

Ook waren er weer 2 PR’s, Martin Hoekstra klokte voor het eerst meer dan 10 kilo en Rene tikte ook die magische grens aan.

Er werd echt overal prima vis gevangen, het laagste gewicht lag op bijna 7 kilo, nou dan heb je niet het resultaat waarop gehoopt werd maar wel een leuke visdag gehad.

Elke wedstrijd wordt er iets speciaals gedaan, deze keer was er in de korte pauze een heerlijke bak snert, prima verzorgd door de fam Sterenberg.

Na afloop werd onder de aanwezigen een luxe boodschappentas vol lekkers verloot, die prijs ging naar dagwinnaar Jan vd Bovenkamp.
Zo is het vanavond lekker eten bij de Bovenkampies.

Komende zaterdag is de open individuele wedstrijd, iedereen is welkom, we hebben nog 5 plekken vrij!

Wil je meedoen meld je dan aan via. Wedstrijden@visseninzeewolde.nl