Corona legt ook de hengelsport wedstrijden stil!

Maandag, 16 maart 2020

Na overleg met de meest betrokken partijen. Federatie, SNL, NOC/NSF.

Sportvisserij Nederland zegt net als alle andere bonden en de federatie t/m 15 April alle events af!

Dit is niet directief maar als advies ook aan de HSV’n gegeven.

Samen met onze wedstrijdcommissie gaan we nu een plan voor de finale van het winterkampioenschap en start van de zomer competitie maken, dit volgt zsm!

Daar wordt ook duidelijk hoe de prijsuitreiking 2019/2020 winter gedaan wordt!

Ook andere geplande activiteiten zullen worden gecancelled.

Meer info volgt gelijk na het overleg met betrokken bestuurders deze week.

Voor alle duidelijkheid, de wedstrijden van 29 maart Finale winter, 4 April paaswedstrijd, alsmede de geplande jeugdcursussen worden afgelast.

De wedstrijd van 26 April gaat vooralsnog door, alles hangt af van de ontwikkelingen en de politiek maatschappelijke keuzes.

Gaan vissen is zoals altijd een gezonde optie, alleen niet in wedstrijd of groepsverband.

J vd Bovenkamp
HSV “Ons Stekkie”