GRATIS VISSEN MET MATERIALEN AAS EN VOER VAN DE CLUB!

Maandag, 3 augustus 2020

Deze zomer is een aparte, veel mensen laten die buitenlandtrip even voor wat het is. En wat ga je dan doen? Nou vissen bijvoorbeeld!

De jeugd in Zeewolde heeft het hengelsport virus aardig te pakken. Regen of wind het stopt ze niet, en terecht want vissen is bij elk weer leuk. Nooit weet je wat er onder de waterspiegel geïnteresseerd is in jou aas.

Ga je nu eindelijk die kanjer vangen?
Je kunt op de meest traditionele manier, de vaste hengel met een snoertje, volop vis vangen in de schitterende dorpsgrachten of kies je voor de werphengel en ga je proberen die karper of snoek te vangen?

Wat je ook kiest de vaste hengel is meestal de beste start, simpelweg om dat deze techniek je de meeste kans geeft vis te vangen.
De hengelsport vereniging “ Ons Stekkie” gaat daarom een praktijk dag houden waarbij we jou willen laten zien dat je met weinig middelen prima vis kunt vangen. Dankzij sponsoring van o.a de Winkeltjes/ Globe Fishing en de club zelf zijn er geen kosten aan verbonden, de club stelt alle materiaal ter beschikking en Globe Fishing het aas en voer.

Gratis deelname en open voor jeugd van 10 tot en met 15 jaar.
Als je nog geen Vergunning of VISpas hebt kun je deze GRATIS via ww.visseninzeewolde.nl downloaden.

We gaan op. 12 Augustus Vissen op het Weteringplein
13.00 uur Verzamelen op het Weteringplein in de “ Ons Stekkie” Tent.
13.15 uur Korte uitleg over materiaal, aas en voer.
13.30 uur tot en met 15.00 uur vissen onder deskundige begeleiding.
Alle deelnemers krijgen een GRATIS goodiebag. Kortom wil jij leren vissen en een leuke goodiebag scoren? Kom dan op 12 Augustus naar “ Ons Stekkie” aan het Weteringplein.

Een gratis VIS vergunning scoren doe je op www.visseninzeewolde.nl.