Groot onderhoud aan het Trekkersveld

Dinsdag, 8 september 2020

Dura Vermeer zal in opdracht van de gemeente Zeewolde groot onderhoud aan wegen en riolering uitvoeren op het Trekkersveld.

Er wordt geprobeerd zo min mogelijk overlast te bezorgen maar rekening houden met elkaar is essentieel. Volg daarom de routeborden die de mogelijke omleidingen aangeven.

We denken alleen in de periode 16-03 2021 tot 25-03 2021 veel last te ondervinden. Wellicht zijn rijplaten de enige toegang tot het clubhuis. Tevens zal er mogelijk sprake zijn van een deels afgezette Baardmeesweg voor ons clubhuis in de periode 12-04 2021 tot 21-04 2021.

Ook onze club parking en toerit zullen onder handen worden genomen.

Kortom, even door de overlast heen kijken en op weg naar nieuwe strakke wegen een strakke parking en een perfecte riolering.