Algemene Leden Vergadering via Teams

Woensdag, 30 september 2020

Vergaderen via Microsoft Teams

Door omstandigheden (covid 19) zal de ALV op een andere manier dan gebruikelijk plaats te laten vinden. We hebben ervoor gekozen om onze ALV er één te laten zijn waarbij we vooral zullen zenden, uitleggen en ophalen. Niet ideaal maar wel in onze ogen de juiste manier om onze leden optimaal te informeren en betrekken bij de vereniging.

Zenden
Middels een door het Dagelijks bestuur gepresenteerde powerpoint zullen we u meenemen in alle gebruikelijke agendapunten van de ALV. Ook zal er een overzicht worden gegeven van de jaarplanning 2021.

Uitleggen
We zullen daar waar nodig een extra toelichting geven op gebeurtenissen, voornemens etc.

Ophalen
Wellicht heeft u naar aanleiding van deze vergadering vragen. We geven U de gelegenheid om voorafgaande aan de vergadering vragen te stellen die mits mogelijk aan bod komen in de Rondvraag. Deze stuurt u na het aanmelden voor deelname aan de vergadering naar secretaris@visseninzeewolde.nl

Vragen naar aanleiding van de vergadering kunt u direct na de vergadering sturen naar secretaris@visseninzeewolde.nl

U krijgt binnen de kortst mogelijke termijn via de e-mail persoonlijk antwoord op uw vraag.

We gaan dus vergaderen met gebruik making van Microsoft Teams, de inlogcode en andere informatie krijgt u na het registreren. We vragen u deze link niet met anderen te delen.

*Voor deelname is Legitimatie per mail verplicht. U stuurt een mail met een legitimatie met foto en uw vispas. Beiden per foto aanleveren bij Secretaris@visseninzeewolde.nl

*De aangeleverde legitimatie en andere gegevens worden direct na aanmelding en registratie uit onze gegevens verwijderd om zo uw privacy niet te schenden.