Beste wedstrijdvissers

Dinsdag, 6 oktober 2020

Ondanks dat het jaar anders is gelopen dan we in januari konden bedenken, kan je toch nog federatief kampioen worden bij Sportvisserij MidWest Nederland in de volgende categorieën:

- Dobbervissen individueel 24 oktober

- Dobbervissen teams 24 oktober

- Feedervissen 31 oktober

- Junioren (U15, U20 en U25) 24 oktober

- Baars korpsen 14 november

Voorwaarde deelname: lid van `Ons Stekkie`Zeewolde

Per categorie zijn er geldprijzen te verdienen en zoals altijd is er per categorie een Delfsblauw bord te winnen. Feeder en dobber kosten een tientje per deelnemer, teams kost vijftien euro per team en de junioren is gratis.Baars volgt. Er wordt voorafgaand aan de wedstrijd op kantoor geloot, verzameld op je stek en de prijzen worden opgestuurd. Dezelfde dag wordt nog de uitslag op de website bij uitslagen onder voorbehoud gepubliceerd.

WIL JE MEEDOEN, geef dit dan zsm door via wedstrijden

Een Team aanmelden?

Iedere visser meldt zich individueel aan en bij aanmelden geef je aan in welk team je vist.

Vis je niet in een team hoef je dus niks in te vullen.

Inschrijven kan via het formulier :

Sluitingsdatum: 20 oktober 2020