Beste sportvisser,

Vrijdag, 16 oktober 2020

Graag even goed doorlezen!

U heeft zich aangemeld voor één van de winterwedstrijden of de wintercompetitie.

Onze hartelijke dank voor het enthousiasme om aan deze door ons georganiseerde wedstrijden.

We wijzen u op een aantal zaken die voor ons een belemmering kunnen vormen om deze door te laten gaan.

COVID-19

U bent uiteraard op de hoogte van alle landelijke bepalingen, onze wedstrijden zullen altijd georganiseerd worden aan de hand van deze regels.

Nu echter kan het ook zijn dat wedstrijden verboden worden, wij vormen daarop geen uitzondering!

HET WEER

Iedereen snapt dat als het vriest water hard wordt en soms niet bevisbaar. Wij doen er alles aan dit te voorkomen of zelfs ijs te ruimen. Soms echter is het niet mogelijk en is de ijskoning voor even de baas.

Deze twee zaken kunnen roet in het eten gooien en we willen U erop wijzen dat een afgelasting altijd vooraf aangekondigd wordt via onze website en facebookpagina!

Voor niets de trip binnen of van buiten Zeewolde maken voor een afgelaste wedstrijd is dus niet nodig!

De facebook pagina Ons Stekkie

De website www.vissen inzeewolde.nl

Dan nog 1 ding, aanmelden en niet vooraf afmelden betekent voor dit winterseizoen geen deelname meer aan wedstrijden van onze vereniging! Er wordt ingekocht a.d.h.v. deelname en andere vissers staan vaak op een wachtlijst vandaar deze keiharde regel!

We wensen u een vangtastisch winter seizoen bij “Ons Stekkie” Zeewolde