WINTERWEDSTRIJDEN SCHEMA HELAAS AANGEPAST!

Vrijdag, 6 november 2020

Corona heeft een sterke greep op ons dagelijks leven. Op het moment van schrijven lijken we eerder minder mogelijkheden te krijgen dan meer, en dat heeft invloed op onze geliefde winterwedstrijden cyclus. Maar de gezondheid van een ieder gaat boven alles.

LET OP!

Tot en met 30 Januari 2021 vissen we geen wedstrijden!

Geen competitie en dus ook geen losse wedstrijden.

Dus ook geen gasten die er een wedstrijd willen organiseren!

Op 31 januari willen we, mits dat kan, starten om op de geplande wedstrijddata voor de competitie aan de reeds aangemelde deelnemers van de wintercompetitie de gelegenheid te bieden losse winterwedstrijden te vissen. Hiervoor zullen we aan hen een oproep doen.

De reeds geplande vrije wedstrijden die na de 31 e Januari gepland stonden gaan mits mogelijk dan ook door.

Drastische maatregelen, daar zijn we ons terdege van bewust maar laten we hopen dat we snel weer in een “normale” situatie terechtkomen waar COVID geen kans meer heeft. Daar dragen wij graag een steentje aan bij.