Gratis KAHOOT QUIZ H.S.V. “Ons Stekkie”

Woensdag, 9 december 2020

Voor iedereen en GRATIS!

Zeewolde, OP 28 december 20.00 uur 2020 gaan we samen Kahooten.

Corona heeft ons als hengelsporters veel minder getroffen dan veel andere sporten. Wij kunnen immers gewoon lekker in de vrije natuur onze sport beoefenen, het is wellicht zelfs gezonder dan thuiszitten, toch?
En toch missen we het om gezamenlijk dingen te organiseren en vandaar een KAHOOT Quiz.
Uiteraard zijn de vragen op de vis, hengelsport en onze vereniging gericht.
Ben jij die kenner die ervandoor gaat met de schitterende hoofdprijs of één van de andere prijzen die we geven aan de top drie?

Hoe doe je mee?
Je kunt naar www.kahoot.it gaan of KAHOOT app downloaden. Op de stream van ons stekkie facebook vind je de gamepin die je moet invullen op je tweede apparaat. Daar zie je de link, Enter Game PIN here. Je hebt 1 apparaat nodig om de quiz te streamen, en een apparaat om te spelen. Meerdere spelers in 1 ruimte hebben dus maar 1 apparaat nodig om het te streamen!

Deze quiz is georganiseerd door de PR commissie van H.S.V. “Ons Stekkie” Zeewolde en we dagen niet alleen leden maar echt iedereen uit om hieraan deel te nemen. Alleen of gezellig met het hele gezin, alles kan en niets moet.
We schatten in dat we samen ongeveer een ruim uur met elkaar quizzen, gezellig vanuit jullie feestelijk versierde woningen of elders, KAHOOT kun je spelen op de Smart TV, PC, Mobiel, I pad, etc. etc.
Het makkelijkst is het om op 1 centraal scherm (Smart TV) de Kahoot quiz te presenteren aan alle mededeelnemers en bijvoorbeeld op uw mobiel, PC of de i pad mee te spelen.

De 3 te winnen Hoofdprijzen zijn;
Portable Fish Finder met LCD Scherm, Spinhengel Carbon Medium actie 2.1 meter. Luxe Werpmolen Stainless Steel gelagerd, full metal spoel etc. etc.
Maar uiteraard doe je mee voor de lol!
Kortom zéér de moeite waard en heel Zeewolde kan hieraan plezier beleven.
We houden je doorlopend op de hoogte over dit event via faceboek Ons Stekkie en de website www.visseninzeewolde.nl

Handleiding meespelen Kahoot quiz

•Ga naar kahoot.it en vul de game-pin in die je ziet (op het tweede apparaat) in onze live stream van onze facebook pagina.
•Vul jou nickname (of liever: de echte voornaam) in en vervolgens klikken op [Join game].
•Van iedereen die meedoet komen de (nick) names in beeld.
•De gekleurde antwoordvelden verschijnen ook op het device van de deelnemer, maar zonder de tekst.
•De deelnemers geven hun antwoord door op de kleur te klikken van het antwoord waarvan zij denken dat het goed is.
•Let op er kunnen soms meerdere antwoorden juist zijn, dan wordt dit aangegeven.
•Gedurende de quiz wordt u door de quizmaster bijgepraat over bijzonderheden.

Inloggen in de kahoot quiz kan vanaf +/- 19.30. Ook zullen wij vanaf 19.30 live gaan via deze facebook pagina zodat we eventuele vragen nog kunnen beantwoorden.

Mocht je vragen hebben stuur dan een mail naar voorzitter@visseninzeewolde.nl