Vragen ( en antwoorden) over Corona Lock down en haar invloed op onze sport

Donderdag, 17 december 2020

Corona heeft al ruim 9 maanden haar invloed op de hengelsport. Zowel positief ( veel meer vissers) als negatief ( geen gezamenlijke activiteiten).

Toch is onze sport er één die altijd mogelijk is en blijft omdat we ook als individualist overal kunnen vissen, lekker in de vrije natuur. Gezonder kan niet. Het roept wel vragen op zoals;

· Hoe krijg ik mijn aas?

De beschikbaarheid van vers aas zoals maden, wormen, casters wordt lastiger met alle winkelsluitingen maar de club biedt een oplossing, Bait to Go!

We gaan ervoor zorgen dat we bij het clubhuis op 3 dagen en vaste tijden een “take away loket” inrichten waar we voor leden op vertoon van de “Ons Stekkie” 2021 VISpas GRATIS MADEN aanbieden. (Max 250 cc p.a). Nog geen lid? Ga dan naar www.visseninzeewolde.nl wordt lid en neem je geprinte versie van het lidmaatschap mee.

· Hoe werkt het?

U blijft in de auto, rijdt langs ons afhaalpunt, en vertrekt via aangegeven route! Bij een noodzakelijke betaling gooit u het bedrag gepast in de aanwezige bucket.

Ander aas is slechts beperkt aanwezig en tegen betaling verkrijgbaar, op is op!

Zo kunt u altijd vissen!

Take away locatie, Clubhuis “Ons Stekkie” Zeewolde Baardmeesweg nr. 4

De tijden zijn;

· Vrijdag avond 18 december van 17.30 uur tot 18.30 uur.

· Donderdag avond 24 december van 17.30 uur tot 18.30 uur.

· Vrijdag avond 8 Januari van 17.30 uur tot 18.30 uur.

Zo kunt U ook tijdens de Corona Lock-down vissen.

Ook in het nieuwe visjaar kunt u op ons rekenen.

We wensen U fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Graag gedaan,

Uw “Ons Stekkie” Team.