H.S.V “Ons Stekkie” ons jaarlijkse CARP a GO GO event!

Maandag, 8 maart 2021

Zoals elk jaar plannen we voor onze leden het Carp a Go Go event.

Dit jaar zelfs 2 x.

Het Carp a Go Go evenement is geen wedstrijd maar een dag waar we gezamenlijk op de commercial vissen wat met een hapje en drankje gepaard gaat.

Alle leden zijn welkom, maar er is een maximum aantal deelnemers. Aanmelden kan alleen via info@visseninzeewolde.nl

Het evenement is Gratis.

Voor aas en voer moet zelf gezorgd worden en de manier van vissen is anders dan anders. Daarvoor is het doornemen van het reglement van de Berenkuil een must.

•  De eerste keer,

We verzamelen Zaterdag 29 mei a.s. op de parking van het restaurant de Berenkuil.

Aanmelden vanaf vandaag U krijgt een bevestigingsmail

•  De tweede keer,

We verzamelen Zaterdag 21 Augustus a.s. op de parking van het restaurant de Berenkuil.

Aanmelden vanaf 10 Juli a.s!

Na het loten van stekken vertrekt een ieder naar het water. (De Snakelake)

Een pauze wordt ingelast en we vissen tot uiterlijk 16.00 uur.