Actualiteiten

Zondag, 11 april 2021

1 De Algemene Leden Vergadering wordt verzet naar September.

Na onze landelijke overkoepeling maken ook wij bekend dat we onze vergadering verzetten naar September. Dit omdat we gezien de aangekondigde versoepelingen hopen op een fysieke vergadering, leden zijn het best gediend met een vergadering waar men fysiek aanwezig kan zijn. Het is overzichtelijker en kan op meer enthousiasme tot deelnemen rekenen.

De nieuwe datum volgt snel.

2 Het lijkt erop dat we wellicht toch dit jaar nog in competitie verband kunnen vissen. Zo snel dit mogelijk wordt zullen we een planning van evenementen op de clubagenda zetten.
Ook landelijk en regionaal zal er gepoogd worden doorgang te laten vinden van Selecties en NK’s. Let dus goed op de website en de clubagenda.

3 Carp a Go Go gaat gewoon door!
Op. Mei a.s zal de eerste Carp a Go Go te houden op de Berenkuil doorgaan. Wel nemen we de dan geldende corona regels in acht.
Na plaatsing van de oproep zat de inschrijving snel vol. Let dus voor deelname later dit jaar op de aankondiging van Carp a Go Go 2

4 helaas hebben we te maken met allerhande externe factoren waardoor we niet 100% inzetbaar kunnen zijn voor vereniging en leden. Fysieke ongemakken en alle landelijke regels belemmeren ons. Weet dat je wel ten alle tijden kunt rekenen op jou club. Heb je vragen/ meldingen of wensen dan mail je die naar secretaris@visseninzeewolde.nl

5 update Data center/ ontwikkeling Trekkersveld IV.
We zitten scherp op de bal zoals dat in de sportwereld heet. De belangen van de hengelsport kunnen ons inziens worden geschaad door de komst van het Data center zoals nu gepland. We overleggen met project managers en mensen van het buro dat alle aanvragen regelt ( Arcadis). O.a. Thermische maar ook chemische vervuiling, dus de bedreiging ten aanzien van waterkwaliteit maar ook bereikbaarheid en bevisbaarheid staan hoog op onze focus lijst.
We zijn niet tegen de komst van het Datacentrum, wel willen we dat dit gebeurt op een manier die onze hengelsport belangen niet schaad.
Inmiddels is de club bij monde van de voorzitter reeds op de landelijke en regionale TV te zien geweest. De LOZ zal binnenkort ook de HSV filmen voor de te maken documentaire die over het datacenter gemaakt wordt.
De visrechten van de Hoge Vaart berusten bij Sportvisserij Midwest Nederland.
Heeft u hierover vragen mail ook dan naar, secretaris@visseninzeewolde.nl

6 lekker vissen kan nog steeds!
Vissen is een van de weinige dingen die we gewoon zonder al te grote belemmeringen kunnen doen. Geniet hier optimaal van.
Onze wateren binnen Zeewolde zijn top, prima vangsten van Brasem, Voorn en Karper maar ook andere soorten zijn nu mogelijk!

7 foto wedstrijd
Binnenkort de uitnodiging voor deelname aan de eendaags foto wedstrijd.
Win Gratis mooie prijzen met jou mooiste foto van de dag.
Binnenkort meer info op de site en facebook.