Renovatie straatwerk rondom het clubhuis afgerond.

Woensdag, 5 mei 2021

Tijdens het groot onderhoud aan het Trekkersveld is ook de Parking en zijn de paden rondom het clubhuis vernieuwd. Hierdoor is ook de rolstoeltoegankelijkheid weer prima voor elkaar.

Het toegangshek is opnieuw geplaatst en de container voor opslag van o.a het buiten terras verplaatst naar de andere kant van het clubhuis.

Binnenkort word er gekozen voor een definitieve oplossing tegen het spechten terreur, de schade die al was veroorzaakt gemaakt en zijn we klaar voor de komende seizoenen.

Nu dit alles tip top voor elkaar is gaan we uiteraard voor onderhoud opdat het ook zo netjes blijft. Hiervoor kunnen we altijd vrijwilligers gebruiken, heb je tijd en zin dan kun je je altijd aanmelden via secretaris@visseninzeewolde.nl

We hopen snel weer onze gezellige events zoals de verenigingsavonden, dartcompetitie, info avonden etc. te kunnen plannen.

Ondanks de corona problemen is de hengelsport aantrekkelijker dan ooit. De mensen hebben meer tijd vrij rondom huis en kiezen vaak voor de makkelijkste en meest laagdremplige hobby, VISSEN!

Vissen kan immers gewoon, alleen de evenementen in groepsverband liggen stil.