Polderkampioenschap 2021

Dinsdag, 6 juli 2021

Dit jaar wordt het Polderkampioenschap georganiseerd door HV Lelystad-Dronten

Het polderkampioenschap wordt gehouden op zondag 15 augustus 2021
Er wordt gevist aan de Lage Vaart, Dronterweg t.h.v. het Lisdoddepad.

Tijden:
• Loten 06.30 uur
• Locatie: Kantine Mechanisch Erfgoed Centrum (MEC), Dronterweg 29, 8251PA Dronten
• Vissen 09.00 uur tot 14.00 uur
• Geen pauze.
• Prijsuitreiking uiterlijk 15.30 uur. Locatie: Kantine MEC
• Prijzenschema:
• 1 t/m 10 hebben prijs
• Van degene die buiten de prijzen zijn gevallen worden de steknummers verzameld en daar uit wordt per 5 steknummers een prijs verloot zodat iedereen kans heeft om een prijs te winnen, ook als je slecht hebt gevist.
• Snoek, Snoekbaars en paling tellen niet mee. Eventueel gevangen Karper of Meerval dient direct gemeld te worden aan de wedstrijdleiding, deze vis wordt dan gewogen waarna deze weer in het water moet worden losgelaten.
• We sluiten de dag af met een barbecue verzorgd door de mensen van de MEC. We verwachten van iedereen dat ze hierbij aanwezig zullen zijn. Indien u geen gebruik wilt / kunt maken van de lekkere hap dient u dat van tevoren aan te geven.

Algemeen:
Bij gelijk eindigen wordt er geloot. Ook bij geen vangst loten we!
U dient zich van tevoren in te schrijven, aanmelden aan de waterkant is niet toegestaan.
7 augustus sluit de inschrijving.

Reglement:
• Geen gekleurde maden en of vers de vase
• Hengelkeuze is vrij
• Er wordt gevist op gewicht.
• De kop- en staartplaats wegen mee, met dien verstande dat de weegploegen bestaan uit deelnemers van beide verenigingen.
• U kunt parkeren langs het fietspad maar het fietspad moet volledig vrij gehouden worden. Dus alle wielen op het gras !!!

Aanmelden via de e-mail: jager52@gmail.com of via het contactformulier - wedstrijdcommissie op de site

Kosten € 10,00 vooraf te voldoen op Raborekening: NL12 RABO 0161 9115 60 t.n.v. HVLD onder vermelding van “Polderkampioenschap”.