Cursus vissen voor Kids 'vaste hengel'

Zaterdag, 10 juli 2021

Ben jij een beginnende sportvisser? Dan is de cursus "Vissen voor kids" een aanrader voor jou! Een basiscursus over het vissen met de vaste hengel.

Een boeiende en leerzame basiscursus sportvissen die elke visser gevolgd moet hebben!

Tijdens de cursus krijg je allerlei leuke materialen zoals het jeugdpakket zoetwatervissen en het boekje ‘Vissen doe je zo – vaste hengel’.

Wanneer? donderdag 30 september 2021

Hoe laat? Van 18.00 uur tot circa 19.30 uur

Voor wie? Alle kinderen van 7 t/m 13 jaar mogen meedoen! Je hoeft hiervoor niet per se lid te zijn van onze vereniging.

Waar? De cursuslocatie is in clubhuis "Ons Stekkie", Baardmeesweg 4, 3899 XS Zeewolde

Waarover?
Diverse onderwerpen zoals o.a.:
- Het herkennen van alles wat in en om het water leeft;
- Het leren vissen met de vaste hengel;
- De voorbereidingen voor het vissen, thuis en aan de waterkant;
- Het maken van de benodigde materialen zoals een vistuigje.

Kosten? Geen. Deelname aan deze cursus is geheel gratis!

Aanmelden? Is verplicht voor deelname aan de cursus en moet vóór 23 september aanstaande via: jeugd@visseninzeewolde.nl

Aansluitende praktijkavond (datum nader te bepalen)
Een goed vervolg van voornoemde cursus is deelname aan de jaarlijkse praktijkavond vaste hengel. Tijdens deze avond wordt hetgeen jullie geleerd is bij de cursus in de praktijk, aan de waterkant, toegepast.