Een waar culinair feest was het ook dit jaar weer.

Zondag, 1 augustus 2021

Nadat het meest heftige van corona af lijkt te zijn was er weer de gelegenheid iets samen te doen. Uiteraard met inachtneming van alle regels waren een groot aantal sportvissers met hun aanhang op het culinaire feestje van de club afgekomen.

Zij kregen een avond om nooit meer te vergeten.

Doordat de vereniging BBQ king Rene van de firma Hangbelly had ingehuurd werd het een BBQ op hoog niveau en een echt feestje voor de vis en vleesliefhebber!

Na een heerlijk bonengerecht, ( wie had gedacht dat ik dat ooit zou zeggen?) in cowboystyle uit de Dutchoven werd het vuur extra opgestookt voor meerdere gangen met o.a. Picanha, Spareribs, Chickenwings, Zalm en Buikspek.

Alle werd een keer voorgedaan door Rene en daarna werden de eters aan het werk gezet. Vlees Rubben, Marineren en snijden maar uiteraard werd ook aan de schijf van vijf gedacht, dus ook volop groentes, sauzen en salade’s.

De schijf van vijf bestaat bij de club uit,

1 Gezellige mensen bij elkaar

2 Een lekker drankje

3 Een lekker hapje

4 Een muziekje

5 Een gezellige nazit

Nou en dat lukte allemaal.

We begonnen met hoosbuien vooraf en de gehele avond was het droog. Een prima planning van de organisatie.

Mooi ook om te zien dat de oude(re) garde van de partij was, ook mannen die uit een herstelperiode terugkomen zoals Otto en Johan sloten aan bij de groep.

We misten helaas 1 zekere gast die thuis herstelt van een zware ingreep maar waar het herstel voorspoedig gaat, Martin wensen we dat hij snel weer gezond actief kan zijn bij de club.

En dan zijn er altijd mensen met pech, Pech onderweg dit keer. De familie Schluter liep met hun jacht averij op en drijven af richting Noordzee. Dat laatste is een grapje uiteraard want Captain Hans klaart dat klusje wel.

Kortom, een beregezellige voedzame avond die voor een ieder te bezoeken was tegen een (Extreem) laag prijsje. Je kans gemist? Dan is er altijd 2022 waar we i.v.m. de viering van ons 35 jarig jubileum extra uit zullen pakken!

Bekijk de foto’s en geniet met ons mee.

Recepten zijn toegezegd door Rene en die zullen we met de leden delen!

Tot volgend jaar, de PR commissie

Kijk voor alle foto's van deze avond in ons fotoalbum!