Carp a Go Go!

Vrijdag, 24 september 2021

3e editie 23 oktober 2021 op de Berenkuil in Nijkerk.

Deze keer niet de Snake lake maar Bear lake op de Berenkuil zoals vertrouwd.

Dit meertje biedt de kans om zowel met de vaste alsook werphengel te kunnen vissen.
Het is geen wedstrijd! Maar je kunt wel weer heerlijk genieten van een mooie visdag.

Deze extra 3e editie vragen we wel om een kleine eigen bijdrage van € 10,00 p.p, Jeugd onder 15 jaar gratis!

We verzamelen om 08.00 uur in het restaurant.

Vissen doen we tot 16.00 uur en in de middagbreak is er een heerlijk broodje voor de deelnemers.

Kortom vissen op karper en…….? Je weet immers nooit. Kan op 23 oktober a.s. mits je je voor 20 oktober aanmeld via wedstrijden@visseninzeewolde.nl