Wij doen mee aan de RABO CLUBSUPPORT actie.

Maandag, 4 oktober 2021

We roepen U dus op om met deze mooie RABO regeling de club te steunen door uw stem op onze vereniging uit te brengen. We zullen de opbrengst in zijn geheel besteden aan een mooi initiatief.

SAMEN VISSEN. Vissen met ouderen.

Veel ouderen weten nog hoe ze vroeger met hun vaders of opa´s gingen vissen. Net zoals wij nu doen met onze -klein- kinderen.
Mooie herinneringen.
Maar een kwart van de bewoners van zorgcentra komt niet meer buiten. Ze kunnen dit soms niet meer zelfstandig en vaak is er geen begeleiding beschikbaar. En dat terwijl contact met de natuur een aantoonbaar positief effect heeft op deze ouderen. In het project “Samen vissen” gaan we bewoners van zorgcentra mee naar de waterkant nemen. Vrijwilligers van onze hengelsportverenigingen vissen een middag of ochtend met bewoners van zorginstellingen.

Stemmen via de Rabo App!

Stemmen verloopt dit jaar anders dan je van ons gewend bent. Via de Rabo App of via Rabo Internetbankieren kun je stemmen op jouw favoriete club. Je ontvangt dit jaar van ons dan ook geen stemcode per e-mail of post. Stemmen kan gemakkelijk onder de knop 'Zelf regelen'. De stemperiode loopt van 4 tot en met 25 oktober 2021. Alleen leden kunnen stemmen. Als lid van jouw Rabobank kun je alleen stemmen op verenigingen en stichtingen die bankieren bij jouw Rabobank

Geen Rabo App en Rabo Internetbankieren?

Heb je vorig jaar je stem uitgebracht, maar heb je geen toegang tot de Rabo App en Rabo Internetbankieren, dan ontvang je van ons een e-mail met unieke stemcode. Met deze code kun je tijdens de stemperiode (4 tot en met 25 oktober 2021) via www.rabobank.nl/clubsupport jouw stem uitbrengen.

Nog geen lid?

Als je klant bent van Rabobank betekent dat niet automatisch dat je ook lid bent. Wil jij er zeker van zijn, dat je jouw favoriete club kunt steunen, zorg er dan voor dat je lid bent. Regel je lidmaatschap gemakkelijk via de Rabo App of via rabobank.nl. Als je lid wordt, betekent dit dat je in de stemperiode van Rabo ClubSupport direct kunt stemmen op jouw vereniging of stichting. Het lidmaatschap van Rabobank is gratis.

KOM OP, steun ons initiatief door simpelweg jouw stem op ons uit te brengen!

Hartelijk dank.