Informatie avonden bij de club.

Zondag, 10 oktober 2021

Elk jaar proberen we specifieke delen van de hengelsport toe te lichten, meestal met experts op het gebied dat die avond het thema is.

Ook dit jaar en komend jaar is dat het geval.
Hieronder een lijst met informatie avonden die allen in ons clubhuis aan de Baardmeesweg 4 om 19.30 uur starten. Zaal open vanaf 19.00 uur. Einde van de avond zal omstreeks 22.00 uur zijn.

27 oktober wintervisserij in havens en op dorpsgrachten.

17 november vliegvissen wat heb ik daarvoor nodig?

22 december zeevissen, de scharren komen weer snel voor de kust en dus is dat reden genoeg om de juiste keuzes in onderlijnen te maken. We gaan ze zelf maken.

19 januari lokvoer, zijn er geheimen of middelen die je kampioen maken. Nee! Maar kunnen de juiste keuzes je helpen, Jazeker!

16 februari roofvissen is buitengewoon populair, deze keer richten we ons op de Baars en Snoekbaars.

16 maart Karpervissen met de boilie, hoe dan?

Kortom, voor elk wat wils.

Wil je zo’n avond bezoeken, dan kan dat uiteraard gratis. Ook de 1e koffie is van het huis.

Geef je op, uiterlijk de maandag voorafgaande aan de info avond. Doe dit via secretaris@visseninzeewolde.nl