Gratis forel vissen op Toms Creek

Dinsdag, 12 oktober 2021

Op 16 oktober gaan we een middag forelvissen bij Toms Creek in Lelystad.

De hengelsportvereniging “ Ons Stekkie”. biedt dit gratis aan aan alle jeugdleden van de club.
De vijverhuur is betaald, je moet wel zelf materialen meenemen of ter plekke huren.
Bij het huren van de hengels hebben we een speciaal prijsje bedongen, via de club betaal je € 3,50. Dan is er nog wel het aas en eventuele consumpties die voor eigen rekening zijn.

Wil je meedoen dan moet je je vooraf tot uiterlijk donderdag 14 oktober 20.00 uur aanmelden via. Secretaris@visseninzeewolde.nl
Carpoulen is handig!

We vertrekken vanaf het clubhuis aan de Baardmeesweg 4 om 12.15 uur en vissen van 13.00 uur tot 17.00 uur.

De gevangen vis mag mee en kan uiteraard op diverse manieren worden bereid om er s’ avonds of later van te genieten.

Let op: Er is plek voor 12 jeugdleden.