Huldiging Nederlands Kampioene door gemeente Zeewolde.

Zaterdag, 30 oktober 2021

In het geheim (voor de winnaar) werd door een aantal vrijwilligers een feestje voorbereid.

Hoe vaak gebeurt het dat een Zeewoldenaar Nederlands Kampioen wordt? Nou bij de hengelsport verenig zijn we best verwend want dit is in het korte bestaan (35 jaar) al de derde keer en in 3 verschillende disciplines.

Deze huldiging was er één voor en door sportvissers onder elkaar. In het clubhuis werd door Bob Verstralen, die als vervanger van de wethouder aanwezig was een mooie speech gehouden die precies weergaf wat prestaties op top niveau betekenen voor de sporter, de sport en diegenen die men vertegenwoordigt. De gemeente is blij met sporters zoals jij.

Totaal verrast was Fabiënne die in een bomvol versierd clubhuis veel van haar collega sporters, vrienden en familie tegenkwam. Ze dacht voor een heel ander ding naar het clubhuis te komen. De lol was er niet minder om.
Een mooi cadeau werd overhandigt, een cadeau waar ze ook echt iets aan heeft bij haar ambities om ooit nog eens een nog hogere titel te scoren. Ze maakte reeds dit jaar deel uit van de WK selectie en vist zeer waarschijnlijk het komende WK 2022 in Frankrijk waar er dan de éérste mogelijkheid is dit doel te verwezenlijken.

Eerst gaat ze naar twee prestigieuze wedstrijden/interlands in Duitsland en Hongarije.
Ja we hebben een topper in huis en daar zijn we trots op!