Wedstrijd a.s. zondag 5 december

Donderdag, 2 december 2021

De wedstrijd zal worden gevist aan de overloop in Zeewolde.

Deze wedstrijd wordt gevist aan het water aan de overloop in Zeewolde. Bekend als het slootje grenzend aan de bodyplan/next level plas.

Let op de geldende maatregelen betreft Covid-19.

Naar aanleiding van de verscherpte corona regels willen we jullie op de hoogte brengen van de gang van zaken tijdens de wedstrijden van de HSV.

Het clubhuis is gewoon open, mits je een corona check app hebt heb je toegang.
We vragen je wanneer je loopt een mondkapje te dragen en als je zit mag deze afgedaan worden.

Dit geldt voor zowel de inschrijving als ook de prijsuitreiking.

Heb je geen corona check app dan vragen we je vriendelijk niet het clubhuis te betreden, en iemand anders te laten loten, we serveren je dan zelfs je koffie en consumpties buiten.

In het clubhuis wordt 1,5 meter gerespecteerd, we hebben ook de nieuwe aanbouw open en dus is er voldoende ruimte.

Aan het water hanteren we de 1,5 meter, dus ook bij weging, en op de visplek.
Loop niet mee bij het wegen en laat de wegers hun werk doen.

Na afloop reiken we de prijzen uit in het clubhuis.

Heb je klachten zoals hoesten, grieperig gevoel etc. dan stellen we het op prijs dat je niet deelneemt.

Ook onder deze rare omstandigheden maken we er gezellige visdagen van!

We zien jullie graag in het clubhuis, open vanaf 07.30 uur

Loten 08.00 uur
Vissen van 09.15 uur tot 13.15 uur

Let op, er wordt altijd streng gecontroleerd op de verkeersregels waaronder dus ook het parkeren.
Maak zo min mogelijk geluid, we zitten immers vaak midden in een woonwijk.

Er is een mobiel toilet aanwezig dat je moet gebruiken voor de grote of kleine boodschap.