Spaar voor je club met de Klant-is-Koning kaart bij VOMAR Voordeelmarkt.

Donderdag, 27 januari 2022

Voor deelname aan de spaaractie Club is Koning koppel je de Klant-is-Koning kaart aan hengelsport vereniging “Ons Stekkie” Zeewolde. Onze clubcode is ONZE2021

Spaar voor je club met de Klant-is-Koning kaart bij VOMAR Voordeelmarkt.

Onze clubcode is ONZE2021

Voor meer informatie ga je naar de vomar pagina Vomar Voordeelmarkt

Éxtra (be)sparen met de Klant-is-Koning kaart!

Door boodschappen te doen bij Vomar kun je heel gemakkelijk geld besparen. Je betaalt namelijk altijd gegarandeerd de allerlaagste prijs.

Daarnaast kun je nóg slimmer zijn door gebruik te maken van ons voordeelprogramma ‘Klant-is-Koning’. Daarmee spaar je voor jezelf, voor je club of allebei! Dat is dus dubbelop voordeel!