Uitslag wedstrijd berenkuil 12 februari

Maandag, 14 februari 2022

Zondag 12 februari zijn onze wedstrijdvissers naar de Berenkuil in Putten gegaan. Hier werd wedstrijd 6 van de 10 gevist uit de wintercompetitie.

Er werd gevist van half 10 tot half 2. Na een moeilijke eerste 10 minuten begonnen de meeste vissers goed vis te vangen. Tijdens de hele wedstrijd bleek dat de kleine vis op een aantal plekken zeer goed en vlot te vangen waren. Bij de één waren kleine maden heel belangrijk en bij de ander was het voer de sleutel tot succes.

Een aantal vissers had wat meer karper op de plek waardoor de kleine vis zich niet goed liet vangen. De karpers geven een mooie sport maar tellen met de wintercompetitie op de Berenkuil niet mee. Met 150 vissen zat je in het midden van de einduitslag. De winnaar heeft het water verlaten na ruim 300 vissen gevangen te hebben.

Na afloop van de wedstrijd heeft iedereen gezamenlijk nog wat gegeten en gedronken. Wij danken Hendrik Hamstra en zijn zoon voor de mooie geslaagde dag.

De top 3 van wedstrijd 6 zijn geworden:

1.Jan van de Bovenkamp 3460 Gram
2.Patrick van de Bovenkamp 3200 Gram