Vers gerookte Forel kopen en je club steunen!

Zondag, 20 februari 2022

“Ons Stekkie” bestaat echter 35 jaar en maakt het mogelijk om vers gerookte forel aan te bieden tegen een spotprijs.

Wanneer je gaat zoeken op het web naar goede, gerookte forel dan zie je al gauw dat dit geen goedkope delicatesse is.

De vers gerookte forel kost nagenoeg overal zo’n € 6,00 per ca. 250 gram.

Dit is geen massaproductie zoals in de supermarkt maar vakkundig per kleine aantallen gerookt. Geseald en ingevroren.

Onze exclusieve aanbieding,

Bij “Ons Stekkie” betaalt u slechts € 3,50. En 5 stuks voor slechts € 15,00. Hiermee steunt u ook nog eens de club en haar ambities om een aantal vissteigers te bouwen.

Wij weten zeker dat deze forellen vers en van topkwaliteit zijn, uiteraard perfect gerookt, dat testten we onlangs met een panel van 4 vissers! Zij waren unaniem in hun oordeel, SUBLIEM!

Ze zijn vers gerookt, gesealed en ingevroren. het lekkerst zijn ze wanneer je ze langzaam ontdooit en een beetje opwarmt in de magnetron. Doe ze bijvoorbeeld op een toastje of eet hem zo uit het vuistje!

We bieden ze vanaf Nu aan en leveren ze vrijdag 4 Maart vanaf 18.00 uur bij U thuis af , we bellen vooraf voor een tijd die schikt.

Betalen doet U cash bij levering aan de deur. Ze kunnen ook afgehaald worden op 3 maart tussen 19.30 uur en 21.00 uur bij Clubhuis “Ons Stekkie” Zeewolde aan de Baardmeesweg 4a.

Bestel de forel voor 28 februari via,

Voorzitter@visseninzeewolde.nl

Geef duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer aan en uiteraard de aantallen!

Eet smakelijk!