Bindavond vliegvissen

Maandag, 28 februari 2022

Vliegbind avond in het clubhuis van “Ons Stekkie” op 10 maart 2022.

Na de info avond over vliegvissen organiseren wij een avond met als thema vliegbinden.

Een leuke bijkomstigheid als je vist met de vliegenhengel is dat je zelf je kunst vliegen kan maken in plaats van deze te kopen.

Op deze vliegbind avond zal uitgelegd worden wat je nodig hebt om dit te kunnen doen en de eerste basis technieken van het vliegbinden zullen gedemonstreerd worden.

Er zijn gereedschappen en materiaal aanwezig om zelf aan de slag te gaan en ieder die dat wil kan zijn eerste vliegjes maken.

Ook mensen die zelf binden worden opgeroepen om aan deze avond deel te nemen, om zelf wat te binden, iets te demonstreren of gewoon een gezellige avond te hebben met mensen met dezelfde hobby.

Bij voldoende belangstelling kunnen met regelmaat dit soort avonden georganiseerd worden waarbij op verzoek verschillende aspecten van het binden aan de orde kunnen komen.

De koffie en de bindmaterialen zijn gratis voor leden van “Ons Stekkie”, het clubhuis is open om 19.30 uur en de avond zal rond 20.00 uur beginnen.

Laat even weten of je aan deze avond deel wilt nemen d.m.v. een mail naar secretaris@visseninzeewolde.nl