Werp instructie en vissen met de vliegenhengel

Zondag, 17 april 2022

Werp instructie en vissen met de vliegenhengel verplaatst naar 1 mei.

Wil je leren vissen met de vliegenhengel dan is hier zondag 1 mei de gelegenheid voor.
Om 10.00 uur verzamelen in het clubhuis om de hengels in orde te maken.
Heb je zelf een hengel neem die dan mee, zo niet dan zorgen wij hiervoor.
Daarna carpoolen naar de Berenkuil waar het werpen geleerd of verbeterd kan worden.
Als ieder dat onder de knie heeft gaan we vissen in een van de vijvers en kan je je eerste forel aan vliegenhengel vangen.
Alles is gratis voor leden van onze vereniging binnen de afspraken die we gemaakt hebben met de Berenkuil.
Wil je langer vissen of in een andere vijver dan kan dat tegen een kleine vergoeding.
Als je aan deze dag mee wilt doen meldt je dan even aan via penningmeester@visseninzeewolde.nl en geef daarbij op of je in het bezit bent van een complete hengel of dat je gebruik wilt maken van een van onze hengels.