Eerste jeugd praktijkles en witviswedstrijd 12 mei! verzamelen bij Merelhof!

Maandag, 9 mei 2022

Donderdag 12 mei is dan eindelijk onze eerste jeugd witvis wedstrijd.

De 2e editie van onze jaarlijkse jeugdcompetitie gaat donderdagavond 7 april 2022 aanstaande van start. Wij hopen dat jullie je weer massaal opgeven voor deelname aan de altijd spannende competitie.

Wedstrijddata: donderdagavond 12 mei (Merelhof), donderdagavond 9 juni, donderdagavond 25 augustus en donderdagavond 8 september 2022.

Verzamelplaats: Zie data

Aanvangstijd van het vissen: voor alle deelnemers 18.15 uur

Eindtijd van het vissen: voor alle deelnemers 19.15 uur

Wedstrijdregels:
De vijf wedstrijden zullen rond deze locaties worden gevist. Er wordt gevist op aantallen, zodat de vis na het onthaken meteen weer terug gezet kan worden. Op basis hiervan worden de punten toegekend.

Van de vijf competitiewedstrijden tellen de vier beste, dat wil zeggen de vier wedstrijden waarbij je de meeste punten hebt gehaald. Je kan dus één wedstrijd missen, maar je hebt dan wel minder kans op een hoge eindklassering en een grote prijs. Desondanks heeft elke deelnemer prijs!

Gratis aas en lokvoer!
Elke deelnemer krijgt genoeg aas en lokvoer voor de wedstrijd. Voor aas en voer hoef je niet te zorgen maar mag natuurlijk wel. Zorg voor minstens één aasbakje en een niet te kleine emmer om het lokvoer in te kunnen doen. Vergeet ze dus niet!

Hiervoor zijn genoeg redenen beschreven om je op te geven voor de jeugdcompetitie. En dan hebben wij het nog niet eens gehad over de fantastische hengelsportprijzen die er te winnen zijn!

Aanmelden voor deelname aan de competitie is verplicht! Moet vóór 5 april aanstaande via jeugd@visseninzeewolde.nl. Na de aanmelding ontvangt u een bevestiging van de aanmelding.

Deelname aan de jeugdcompetitie witvis is geheel gratis!
Losse deelname aan één van de wedstrijden is ook mogelijk.

Verhinderd!
Laat het ons even weten via jeugd@visseninzeewolde.nl.