Eerste jeugd witviswedstrijd gevist

Maandag, 16 mei 2022

Zeewolde 12 mei 2022,

De eerste jeugdwitvis wedstrijd is een feit.

Het weer was super deze dag, het zonnetje was heerlijk. Aan de waterkant negen jeugdleden voor de eerste jeugd witviswedstrijd dit jaar georganiseerd door HSV Ons Stekkie in Zeewolde.

Deze keer uitgeweken naar Merelhof. Een schitterend water waar de jeugd prima kan vissen.
Na het klaarmaken van de hengels en het uitdelen van voer en aas zijn we de wedstrijd gestart.

Het viel echter niet mee en het was nog best lastig om vis op de stek te krijgen en te houden.
Er werd duidelijk aan de zonkant meer gevangen en helaas heeft niet iedereen een vis gevangen.

Ook werd er een mooi karpertje gevangen door Florian.

Na een uurtje vissen was het al weer voorbij, maar als het aan de kids had gelegen hadden ze nog wel even door willen gaan.

Ik hoop iedereen weer te zien op 9 juni!