2 juli Vissen voor de jeugd bij Toms Creek

Vrijdag, 10 juni 2022

Op zaterdag 2 juli hebben we bij Toms Creek in Lelystad een avonturenvijver afgehuurd waar onze jeugdleden in het middag gedeelte kunnen vissen op steur en meerval. Je moet hiervoor wel lid zijn van de vereniging.

Op de avonturenvijvers kun je het avontuur beleven van het vangen van bijzondere vissen! De avonturenvijvers zijn gevuld met onder andere Siberische steur, Diamant steur, Europese meerval, Striped bass en verschillende soorten karpers.

Aanmelden is verplicht en uitsluitend via de mail: jeugd@visseninzeewolde.nl
onder vermelding van je naam, adres, leeftijd en je vispasnummer.
Wil je het ook even melden wanneer je een eigen hengel meeneemt of er één nodig hebt.

Verzamelen om 12:30 bij de receptie van Toms Creek, Uilenweg 2c, 8245 AB Lelystad
Als de aanmelding ontvangen is ontvang je hiervan een bevestiging. Doe gezellig mee en meld je snel aan want vol = vol er is plek voor 17 jeugdleden. Als er nog plek over is mogen de ouders ook meevissen.